Filled Under: , , , , , , , , , ,

Victor Ponta: Basescu iar va minte

Deși a spus că nu dorește să comenteze afirmațiile președintelui Traian Băsescu din această seară, premierul Victor Ponta nu s-a putut abține să nu sublinieze că el este ocupat cu "munca" iar șeful statului cu "cu băgatul de strâmbe". Premierul a mai spus că Traian Băsescu devine principalul adversar al aderării la Schengen.

"'Să comentez ce spune preşedintele, care, de obicei, neavând treabă, face declaraţii, nu intră acest lucru (în atribuţiile de premier - n.r.). Eu sunt cu munca, dânsul cu băgat strâmbe, dar mă descurc, m-am obişnuit deja. Dl preşedinte Băsescu nu este singurul care bagă beţe în roate, sunt şi alţii. Nu mă interesează jignirile dlui Băsescu, de ceva timp. De la faimoasele epitete pe care vi le amintiţi, pe mine nu mă poate jigni dl Băsescu", a declarat Victor Ponta.

Premierul nu intenţionează să-l demită pe ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, cercetat penal pentru complicitate la abuz în serviciu, deși șeful statului a spus că dacă ar primi o cerere de revocare a acestuia, nu l-ar mai apuca răsăritul soarelui.

Potrivit acestuia, Traian Băsescu devine principalul adversar al aderării la Schengen. "În timp ce eu am întâlniri cu şefi de guvern, preşedintele caută motive să nu fim primiţi în Schengen. (..)M-am întâlnit cu premieri europeni cu care am vorbit despre Schengen şi niciunul nu invocat argumentele lui Traian Băsescu ca să nu fim primiţi.(... )După momentul extrem de prost de la Consiliul European, eu nu înțeleg această atitudine negativă a președintelui, dar trăim cu ea", a mai spus Ponta.

Băsescu să nu se mai uite la televizor

Ponta a mai spus că președintele și-ar fi dorit să nu fie deblocat POSDRU. "Am văzut că e foarte nefericit că am deblocat POSDRU şi că am reuşit să facem plăţi. Domnia sa poate şi-ar fi dorit să nu deblocăm POSDRU şi să nu dăm oamenilor banii. E un fel aşa, de... când stai în tribună şi te bucuri de orice rău al celor care sunt pe teren", a mai spus Ponta.

Acesta l-a acuzat pe Traian Băsescu că face campanie pentru alegerile din PDL. "Vorbele domniei sale nu valorează nimic, nici pentru mine şi, după cum mi-am dat seama, nici pentru români. Poate valorează pentru cei din PDL care trebuie să voteze favoritul sau favorita domnului preşedinte la conducere, dar nu cred că poţi şi merită să faci conferinţă de presă de la Administraţia Prezidenţială ca să faci campanie electorală într-un partid politic. Să meargă preşedintele la sediul PDL, în Modrogan, să facă de acolo campanie, că face campanie cu Administraţia Prezidenţială, cu nelipsita culoare mov în spate. E un lucru ridicol şi cred că îl pune într-o situaţie proastă", a spus Ponta.

Cât despre faptul că șeful statului a spus că s-a săturat să vadă fețele liderilor USL la Tv și, ca atare, nu vrea să-i mai vadă și în persoană, Ponta i-a recomandat lui Traian Băsescu să nu se mai uite la televizor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu