Are 18 ani si este una dintre cele mai cunoscute persoane din mediul
online. Bethany Mota are mai multi fani pe retelele de socializare decat
cele mai importante reviste de moda din lume, scrie Business Insider.
Un
fenoment in socia media, adorata si urmarita de milioane de fani,
Bethany Mota traieste un vis. Cel mai popular canal de YouTube al sau
are peste 4,8 milioane de abonati, devansand-o pe Lady Gaga.
Pe Instagram este urmarita de peste 2,2 milioane de persoane, mai mult decat Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour si Cosmopolitan.
Si nici pe Twitter lucrurile nu stau mai rau: 1,15 milioane de fani.
Bethany,
care abia a terminat liceul anul trecut si inca locuieste cu parintii
sai intr-un orasel din nordul Californiei, si-a castigat popularitatea
din asa numitele "haul videos". Adica video-uri de prezentare a unor
produse de infrumusetare (dar nu numai) pentru femei. Merge in magazine,
cumpara cele mai noi produse cosmetice sau orice are legatura cu moda
si lifestyle, pe care apoi le testeaza. Parerile sunt inregistrate pe
camera si impartasite pe Internet, iar viitoarele cumparatoare stiu
astfel dinainte la ce sa se astepte de la noul produs.
Totul este
foarte simplu. Nu exista stilisti, editori sau aparatura video
performanta. Totul se rezuma la un webcam, conexiune la Internet si o
gramada de pungi de cumparaturi. Genul acesta a prins la public tocmai
datorita parerilor sincere exprimate in videoclipuri. Privitorii au
garantia ca protagonistele, cele care incearca produsele, nu sunt
platite de catre companii sa spuna lucruri pozitive la adresa lor si, de
fapt, de multe ori se intampla ca laudele sa fie mai putine decat
criticile.
Iar brandurile au observat noul trend si vor acum sa prinda acest "tren", pentru a-si maximiza rata de promovare.
In
cazul ei, propunerea de colaborare a venit de la Aeropostale, o
companie vestimentara pentru adolescente, care i-a creat acesteia
propria linie de imbracaminte si de bijuterii. Pornind de la asta,
pustoaica a inceput sa apara apoi in Teen Vogue si in alte publicatii de
profil.
YouTube a functionat ca rampa de lansare in trecut si
pentru alte vedete (de exemplu, Justin Bieber), dar contractul cu
Brithany Mota este probabil cea mai cunoscuta colaborare de pana acum
dintre o companie listata la bursa si o vedeta a carei popularitate
exista aproape exclusiv in social media.
Tanara a realizat sute de
videoclipuri, pe care le editeaza singura. Aceasta continua sa se axeze
pe review-urile de produse, dar intre timp a inceput sa filmeze si
tutoriale despre aranjarea parului si sa ofere lectii de machiaj sau de
design interior.
In 2010 si-a lansat al doilea canal de YouTube, Bethanyslife. Si aici a reusit sa atraga nu mai putin de 1,6 milioane de fani.
Bethany
Mota a refuzat sa comenteze asupra castigurilor sale, dar surse
familiare cu mecanismul publicitar al YouTube estimeaza ca ar putea face
cu usurinta cate 40.000 de dolari pe luna, din clipurile pe care le
filmeaza.
Filled Under: bani, Bethany Mota, canal abonati, news, Stiri externe, Youtube
Fata care a facut o avere cu Youtube
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu