Filled Under: , , , , , , , ,

Juriul pentru emisiunea Junior Chef

Esenţele tari se ţin în sticluţe mici. Acesta pare să fie motto-ul sub auspiciile căruia au început pregătirile pentru cel mai nou show culinar, Junior Chef, primul format din România de acest gen ce va fi difuzat primăvara aceasta la Antena 1.

Peste 1500 de copii, care mai de care mai talentaţi în domeniul gastronomic, au participat la castingul organizat în ţară de echipa Junior Chef, urmând ca cei mai buni dintre aceştia să vină zilele acestea în faţa juriului format din Anca Lungu, Horia Vîrlan şi Marius Vizante.

Prezintă Observatorul orei 19 din weekend, însă, în timpul liber, este Prinţesa Polonic. Anca Lungu este pasionată de bucătărie, împărtăşindu-şi ideile pe blog. De-a lungul timpului a gătit alături de nume mari din gastronomia naţională şi internaţională şi s-a implicat în foarte multe evenimente caritabile. Iubeşte foarte mult copii, şi alături de soţul său, Ştefan, aşteaptă cu mare bucurie venirea pe lume a primului lor copil, o fetiţă ce va purta numele Natalia Adriana.

„Junior Chef e mai mult decât o plăcere pentru mine. În primul rând pentru că ador să gătesc şi în al doilea rând pentru că iubesc la nebunie copiii. Mă bucur mult că fac parte din juriul Junior chef, că am ocazia sa cunosc copii foarte - foarte talentaţi, foarte frumoşi care chiar ne-au uimit cu ceea ce ştiu să facă la 9, 10 sau 11 ani. Nu o să fiu nici drastică, nici dură, pentru că eu nu sunt aşa. N-aş dormi toata noaptea ştiind că un copil plânge din cauza mea. Voi fi blândă, înţelegătoare, voi încerca să îi încurajez şi să le explic pe ce ar trebui să mizeze în continuare" - Anca Lungu

Şi pentru maestrul bucătar Horia Vîrlan experienţa la masa juriului este o premieră: “Mi s-a părut extrem de interesantă această propunere, de a participa la Junior Chef. Iubesc copiii şi mi-a plăcut în mod special faptul că în show va fi vorba, în egală măsură, despre competiţie, umor, sinceritate, bună dispoziţie. Nu va trebui să îndeplinesc vreun rol, ci voi fi eu însumi, Horia Vîrlan”, spune juratul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu