Filled Under: , , , , , , , , ,

Cu cine a fost inlocuita Miley Cyrus?

Nici nu s-au uscat bine lacrimile despărţirii şi fostul logodnic al lui Miley Cyrus, a şi apărut în public la braţ cu o altă femeie. Se pare că Liam a înlocuit-o rapid pe iubita lui, cu care a avut o relaţie de patru ani, cu o frumoasă mexicancă, pe nume Eiza Gonzalez.
După ce a părăsit-o pe celebra Hannah Montana, Miley Cyrus (20 de ani), Liam şi-a şi găsit alinare în braţele altei femei. Actorul australian s-a afişat în public cu actriţa şi cântăreaţa mexicană Eiza Gonzalez (23 de ani) cu care a flirtat de zor sub privirile tuturor într-un club din Los Angeles, SUA, cei doi părând că se înţeleg de minune. Sătul de toate ieşirile necontrolate ale lui Miley Cyrus şi de comportamentul ei tot mai vulgar din ultima vreme, se pare că Liam Hemsworth vrea să facă orice este posibil să o uite cât mai repede. Mai mult, coincidenţă sau nu, Eiza a fost comparată încă de la începutul carierei sale în muzică tocmai cu Miley Cyrus, ea declarându-se atunci o mare fană a vedetei din ”Hannah Montana”. "Este foarte amuzant că cei de la compania de discuri, mama şi fanii mei au început să mă compare cu Miley Cyrus, însă eu nu am realizat până acum nici măcar jumătate din câte a reuşit ea să faca. Am nişte proiecte şi îmi construiesc cariera puţin câte puţin. Miley este minunată, şi-a găsit drumul şi este incredibil ce a relizat. Acum, îmi doresc să o întâlnesc", declara Eiza Gonzalez.
Eiza Gonzalez joaca un rol intr-o telenovela de pe Acasa tv sub numele de Nikki o adolescenta mofturoasa care are pe bodyguard pe Guzman.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu