Filled Under: , , , , , , , , , , ,

Statusuri de martisor in luna Martie

Martisorul: Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!
Inima si toata fiinta mea le-am prins de-un fir de martisor si azi, le pun la pieptul tau, sa-ti fie alaturea mereu!
Am vrut sa-ti cumpar flori, dar tu esti cea mai frumoasa floare, am vrut sa-ti iau un Ferarri din 2007, dar ti-am luat doua martisoare!
E 1 Martie! In aceasta dimineata soarele a batut in geam mai insistent. Ai deschis si ai lasat primavara sa intre in casa – e 1 Martie!.
Gingasi ghiocei, soare dulce zambitor, inimi deschise pline de bucurie, toate acestea pentru tine formeaza un martisor incarcat cu prietenie!
O primavara de neuitat! Fie ca 1 martie sa iti aduca atat de multe flori incat sa te pierzi printre ele si tot atatea declaratii de dragoste!
Stiu ca nu ti-am luat martisor si am fost un mare taran si mai stiu ca esti cea mai frumoasa femeie din spatiul sud-est European!
Soapte: De sub zapada a rasarit un ghiocel, mi-a soptit ceva la ureche: A sosit primavara!
Pentru tine: Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!
Du-te pasare in zbor la mine in dormitor si vezi daca mi-a adus iubitu martisor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu