Filled Under: , , , , ,

Jumătatea mea știe un nou format de emisiune

Kanal D importă din nou un format de emisiune pentru a da naștere unei noi emisiuni de tip game show. Jumătatea mea știe își are originea din formatul "Ben Bilmem Eșim Bilir" (într-o oarecare traducere ar însemna - nu știu eu, nevastă-mea știe)

Cuplurile care știu să se distreze sunt premiate cu o mașină! Ia-ți partenerul și participă la înscrierile pentru emisiunea Jumătatea mea știe.

Dacă faci echipa bună cu partenerul sau partenera ta poți intra in cursa săptămânală pentru o super mașină. Vino împreună cu jumătatea ta la casting să dovediți ca sunteți un cuplu câștigător.

CASTING:
- 2 martie la Palas Mall, Iași

- 9 martie la Iulius Mall, Timișoara

- 16 martie la Electroputere Parc, Craiova

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu