Filled Under: , , , , , , , , , , ,

Vadim pleca din Romania difinitiv?

Corneliu Vadim Tudor a luat o decizie radicală. Tribunul s-a consultat şi cu soţia care îl susţine din toate punctele de vedere, chiar dacă hotărârea politicianului este una disperată.

Europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor vrea să emigreze. Politicianul este supărat că a fost adoptată legea care permite eutanasierea câinilor fără stăpân. Tribunul nu ştie încă în ce ţară se va stabili, însă este decis să părăsească România, care a devenit, potrivit europarlamentarului, un uriaş lagăr de exterminare.

"Vreau să emigrez dintr-o ţară care a devenit un uriaş lagăr de exterminare al câinilor dar şi al oamenilor. S-a depăşit orice limită a barbariei. Avem un Parlament al hingherilor, un Guvern şi o preşedenţie a hingherilor. Acuma am vorbit şi cu ministrul de interne şi voi pleca din această ţară care a devenit maidanul lui Râmaru. Nişte bestii cu chip de om sunt stimulate cu bani publici să ucidă. Încă nu m-am consultat cu nimeni, probabil că fetele rămân aici la facultate, dar am să plec cu soţia mea pentru că dacă mai rămân aici mor eu. Am fost preşedintele grupului de prietenie România-Italia, vorbesc şi spaniola şi franceza. Am să mă lupt din străinătate pentru ţara asta", a declarat Corneliu Vadim Tudor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu