Filled Under: , , , , , , , ,

Coca-Cola si sticla de gheata

Editia limitata a noii sticle Coca-Cola, promovata recent in cadrul unei campanii publicitare, va fi disponibila doar pe timpul verii si a fost creata in parteneriat cu agentia Ogilvy & Mather Bogota.
Sticla nou aparuta pe piata are numele producatorului gravat in gheata si, desi pastreaza proportiile ambalajului original, vine cu o banda de cauciuc rosu, pentru a putea fi tinuta in mana, fara a se topi. Banda poate fi apoi purtata ca pe o bratara.
 
Coca-Cola creeaza aceste sticle neobisnuite prin turnarea apei intr-o matrita de silicon, pe care o ingheata la minus 11 grade Celsius si in care toarna apoi bautura carbogazoasa. Desi exista deocamdata numai in Columbia, produsul se dovedeste a fi unul foarte popular, inregistrand vanzari de cate 265 de sticle pe ora.
 
Profiturile anuntate in aprilie de Coca-Cola pentru primul trimestru arata o scadere de 15%, ajungand la 1,75 miliarde de dolari. Vanzarile din America Latina au fost insa in urcare cu 4%, depasindu-le pe cele din Europa. Luna trecuta, compania a mai demarat o campanie, aceea prin care cel mai frecvent intalnite nume apar pe etichetele sticlelor sale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu