Filled Under: , , , , , , , , ,

Reghecampf si echipa vor merge la biserica

Antrenorul Stelei, Laurențiu Reghecampf, a declarat că formația sa va merge la victorie în partida retur cu FC Basel. “Sînt supărat că nu am reușit să cîștigîm trei puncte. Nu știu dacă rezultatul e echitabil, dar e unul bun pentru că și ei puteau învinge. Se poate întîmpla orice în această grupă, nu e totul pierdut. Nicușor Stanciu a rata cu ușurință mai multe ocazii, însă este tînăr și are nevoie de încredere. Oamenii trebuie să aibă răbdare, vom face tot posibilul să-i mulțumim. Vom merge la Basel și vom încerca să cîștigăm”, a spus Reghecampf pentru TVR.

Laurențiu Reghecampf a declarat că va merge la biserică împreună cu echipa înaintea partidei din Elveția. “Le-am spus jucătorilor că trebuie să fim agresivi, să nu mai greșim așa des, să marcăm. Basel joacă un fotbal foarte frumos. Nu putem schimba jucătorii după fiecare meci. Trebuie să avem în continuare încredere în Lato. Nu putem aduce alți jucători pentru că mulți nu-și doresc să vină să joace în România. Nu este foarte greu pentru că Rusescu și Chiricheș au plecat, iar Chipciu a fost mult timp accidentat. Dar, nu mă plîng, am încredere în jucătorii pe care îi am la dispoziție. Iar am repetat rezultatul obținut de echipa de tineret, din păcate. O să mergem la biserică să alungăm acest blestem și, astfel, să nu mai obținem același rezultat ca formația mică“, a spus Reghecampf la Digisport.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu