Filled Under: , , , , , , , , , ,

Basescu are de gand sa mareasca mandatul?

Judecătorii de la CCR ar putea decide că este constituţional ca mandatul lui Traian Băsescu să fie mărit.

Traian Băsescu i-a pus pe gânduri pe cei care numără lunile până când îi va expira mandatul de preşedinte al României. Şeful statului a declarat că ar putea să ceară ca lunile în care a fost suspendat să-i fie date înapoi. Răspunsul a venit ca urmare a unei întrebări legate de eventualitatea unei noi suspendări.

"Oameni buni, vă spun ca şi la prima, şi la a doua: «Bucuroşi le-om duce toate, de e pace, de-i război». Dar să aibă grijă că s-ar putea să îmi aduc aminte ce scrie în Constituţie, că mandatul preşedintelui este de cinci ani. Şi deocamdată am cam avut vreo două luni în care nu am avut serviciu, pe suspendarea din martie. N-aş vrea să mă pun în situaţia, că eu nu pot să încalc Constituţia, să le aduc aminte şi lor şi Curţii Constituţionale că mandatul preşedintelui e de cinci ani. Să nu facă vreun efort să mi-l prelungească", a spus Traian Băsescu, care a ţinut să precizeze că va cere cele două luni cât a stat suspendat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu