Filled Under: , , , , , , , , ,

Mayweather are meci mare pe 14 septembrie 2013

Floyd Mayweather Jr. şi Saul „Canelo” Alvarez se vor întâlni sâmbătă, 14 septembrie, la MGM Grand Arena pentru una din cele mai importante confruntări din acest an.

Mare meci, mare, la MGM Grand Arena, în Las Vegas! Sâmbătă, 14 septembrie, Floyd Mayweather Jr. (36 ani ) şi Saul „Canelo” Alvarez (22 ani) se vor confrunta pentru titlurile WBA şi WBC  la categoria semimijlocie.

Mayweather, campion mondial la categoria welter, versiunea WBC, este convins că Saul Alvarez nu-i va pune probleme şi că va reuşi să-şi treacă în cont victoria cu numărul 45: "Poate Alvarez este bun, dar eu sunt genial. M-am născut pentru a fi aici, la acest nivel. Sunt la apogeu, eu reprezint boxul şi sunt dedicat" a declarat Mayweather.

De cealaltă parte, mexicanul Alvarez nu s-a lăsat intimidat de "săgeţile" americanului şi a subliniat că este pregătit pentru marea confruntare:

„M-am pregătit bine pentru această confruntare. Mă simt bine şi sunt pregătit. Aştept acea zi şi sunt pregătit să câştig, aşa cum am făcut şi până acum. Puteţi fi siguri că sâmbătă voi câştiga" a precizat Alvarez care a subliniat că l-a studiat pe Mayweather de-a lungul timpului, iar acum cunoaşte foarte bine stilul acestuia:

"Va fi un pas mare în cariera mea. E acelaşi Mayweather dintotdeauna, ştiu foarte bine cum lucrează şi cum luptă, l-am urmărit de  multă vreme. Ştiu că voi câştiga acel meci şi voi şoca lumea!” a declarat Alvarez.

Alvarez, care are 42 victorii, din care 30 obţinute prin KO, şi un meci încheiat la egalitate, l-a învins, în aprilie, pe Austin Trout şi a unificat centurile WBC şi WBA la categoria superwelter. Mayweather Jr a luptat ultima dată pe 4 mai când l-a învins la puncte pe compatriotul său Robert Guerrero.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu