Filled Under: , , , , , , , , ,

O proteză bionică marca bebionic 3 (video)

Nigel Ackland şi-a pierdut braţul într-un accident industrial acum şase ani. Iniţial, Nigel a beneficiat de o proteză pasivă, însă de curând acesta a obţinut o proteză bionică marca bebionic3. Deşi Nigel a fost dotat cu această proteză abia în luna noiembrie a anului trecut, el deja o poate folosi pentru a se lega la şireturi, pentru a folosi cu dexteritate cărţile de joc şi pentru a-şi pregăti o ceaşcă de cafea atunci când îşi petrece timpul în bucătărie. Dincolo de abilităţile uluitoare ale acestei proteze, uimeşte totodată şi faptul că Nigel a reuşit să înveţe într-un timp foarte scurt să o folosească pentru a desfăşura activităţile de zi cu zi pe care nu le mai putea efectua în urma accidentului industrial. „De când am această mână bebionic mă simt din nou om. Psihologic nu aş fi la fel fără ea. Pot ţine telefonul, strânge mâna unui prieten şi-mi pot spăla braţul stâng în mod normal, ceea ce nu am putut face în ultimii cinci ani. Per total, proteza bebionic a avut un impact masiv asupra vieţii mele, pentru că nu doar arată ca o mână de om, ci şi funcţionează în acest fel”, a declarat Ackland.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu