Filled Under: , , , , , , ,

Mesaje hazlii de 1 martie

Pentru tine, din inima mea, in asteptarea primaverii primeste ca martisor caldura sufletului meu!
Daca imi pierd buzele te sarut cu ochii, daca-mi pierd ochii te sarut cu inima, daca-mi pierd inima o gasesc sigur la tine!
Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare!
Stiu ca nu ti-am luat martisor si am fost un mare taran si mai stiu ca esti cea mai frumoasa femeie din spatiul sud-est European!
1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete!
Primavara asta vreau sa simtim amandoi cum viata ne curge prin vine asemenea raurilor de munte eliberate de gerul iernii …
Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!
Am mandat pe inima ta iar procesul va fi in pat. Neprezentarea se pedepseste cu s*x de la 3-6 ore. Ce zici? Te prezinti sau executi pedeapsa?
Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile! Esti primavara mea!
Asa cum scoate capusorul alb din zapada gingasul ghiocel, asa iti ofer eu tie timid acest martisor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu