Conceptul Maserati Birdcage
LaFerrari
Ar fi corect sa-l numim LaMaserati? Probabil ca da, din moment ce va
folosi majoritatea elementelor de pe LaFerrari. Apare insa o singura
diferenta majora. Noul Maserati nu va fi hibrid. In schimb, se
vehiculeaza doua posibile motorizari. Alegerea logica ar fi motorul V12
de 6,3 litri de pe LaFerrari, cu un minus serios de putere si
performanta, ca sa nu supere compania-mama, Fiat.
In 2004, puterea lui MC 12 a fost redusa de la 651 la 621 CP, iar
viteza maxima micsorata la 330 fata de cei 350 km/h atinsi de Enzo. Cea
de-a doua optiune ar fi motorizarea bi-turbo V8 de 3,8 litri de pe
Quattroporte, ce ar putea dezvolta 900 CP.
Maserati MC 12
La fel ca ultimul model Ferrari, LaMaserati va fi construit cap-coada din fibra de carbon. Nefiind un hibrid, lipsa motorului electric si a bateriilor il vor face mai usor decat LaFerrari. Dar clona nu se va apropia nici pe departe ca forma sau performante de original. Asta desi va “imprumuta” sasiul, suspensia si toata partea electrica.
In schimb, LaMaserati se va adresa unei clientele mai exclusiviste. Daca producatia initiala pentru LaFerrari se ridica la 499 de unitati, noul Maserati va fi construit in doar 50 de exemplare. Britanicii de la Car spun ca noul Maserati ar putea avea un pret de pornire de un milion de euro.
Maserati MC 12
La fel ca ultimul model Ferrari, LaMaserati va fi construit cap-coada din fibra de carbon. Nefiind un hibrid, lipsa motorului electric si a bateriilor il vor face mai usor decat LaFerrari. Dar clona nu se va apropia nici pe departe ca forma sau performante de original. Asta desi va “imprumuta” sasiul, suspensia si toata partea electrica.
In schimb, LaMaserati se va adresa unei clientele mai exclusiviste. Daca producatia initiala pentru LaFerrari se ridica la 499 de unitati, noul Maserati va fi construit in doar 50 de exemplare. Britanicii de la Car spun ca noul Maserati ar putea avea un pret de pornire de un milion de euro.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu